ترجمه اصطلاحات عشق های امروزی!




















Blog . Profile . Archive . Email  


narcissus

 

نتوانستم فراموشت کنم:موفق نشدم کیس بهتری گیر بیاورم!

 تو اولین و آخرین عشق منی:
بقیه، آن وسط مَسَط ها هستند!

من به درد تو نمی خورم:‌
تو به درد من نمی خوری!

 به عشق در یک نگاه معتقدی؟:‌ چقدر باید روی مخت کار کنم؟!

از اولین نگاه عاشقت شدم: عجب ماشینی داری!

من لیاقت تو را ندارم: یک کیس بهتر از تو گیر آورده ام!

تو تنها عشق منی: بقیه چیزی فراتر از عشق هستند!

تا آخر عمرم به تو وفادارم: حداکثر تا آخر عمرت به تو وفادارم!

من به عشق افلاطونی معتقدم: اما به شیوه خودم!

حاضرم همه چیزم را بدهم تا تو را داشته باشم: هیچی ندارم!
تو اولین عشق منی: که در بیست وچهارساعت گذشته این جمله را به او می گویم.

 من دوستت دارم:
تو چی داری؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,ساعت 1:43 قبل از ظهر توسط mahsa| |


Power By: LoxBlog.Com